mandag 14. februar 2011

Angelbird

5 kommentarer:

  1. En real beskjæring oppe som fjerner hodet like over "skuldrene" tror jeg hadde gjort dette bildet ganske tøft.
    Litt usikker på om jeg liker at han skaller i bildekanten... Ellers fine toner og bevegelser.

    SvarSlett
  2. Faktisk enig med deg i det. Hadde flere versjoner uten hode. Vet ikke helt hvorfor jeg valgte dette egentlig. Skal legge ut det nåe jeg får tid:) Takk!

    SvarSlett
  3. Fabelaktig, Bjørn-Egil!! Jeg synes utsnittet er perfekt, og det samme gjelder eksponering, både i toner og bevegelse.

    Takk for en fin godbit til kvelds!

    SvarSlett
  4. Woowww!!! Fantastic Shots!!! Salut!!!

    Francesc, Barcelona

    http://balapertotarreu.blogspot.com

    SvarSlett
  5. Flott og meget spennende bilde av meisen!
    Fantastik!

    Mvh Leiv Arne

    SvarSlett